Pon.-Sob.: 9.00 – 21.00 | Niedz.: 10.00 – 20.00
Wiosna już tu jest, ale w Hebe znajdziesz damskie zapachy na każdą porę roku 🌸🍂 /
Niezależnie od tego, czy są to świeże, kwiatowe zapachy idealne na ciepłe dni, czy intensywne zapachy na chłodniejsze wieczory -mamy to wszystko, teraz w niesamowitych cenach!
Zobacz, jak łatwo jest znaleźć zapachy na każdą okazję i nastrój.✨😇 Sprawdź ofertę już dziś.🌸 👉 https://www.hebe.pl/promocje/?pmid=04.2024_personal_care#product-listing
MID SEASON SALE DO -50%! Na wybrane modele. Promocja obowiązuje od 09.05 do odwołania.
-30% NA DRUGĄ SZTUKĘ! Promocja dotyczy kolekcji SS24!
Dermokosmetyki łączą naukę o skórze z zaawansowaną kosmetologią i oferują pielęgnację na najwyższym poziomie.✨
Teraz możesz je zdobyć w Hebe z rabatem do 40%.
Nie przegap produktów, które dbają o zdrowie i piękno Twojej skóry.
Sprawdź ofertę już dziś.🌸 👉https://www.hebe.pl/dermokosmetyki-promocja/
DENIM DAYS -40% na drugą tańszą sztukę z denimu. W promocji bierze udział asortyment denimowy /kurtki denimowe, koszule denimowe, spodnie denimowe. Promocja trwa od 10.04-15.04.2024 r.
Daj się porwać magii makijażu i sprawdź jakie skarby czekają na Ciebie w Hebe!
Już teraz wybrane produkty do makijażu aż do 50% taniej!
To Twój moment, by zaświecić pełnym blaskiem i olśnić wszystkich na wiosenne dni!
Nie czekaj i skorzystaj z promocji już teraz!
👉Aktualne promocje i rabaty na kosmetyki (hebe.pl)
MID SEASON SALE DO -30% na wybrany asortyment
-30% na drugą tańszą sztukę BLUZ i SPODNI NON DENIM.
Rozpocznij wiosenne porządki od… pielęgnacji!
Wprowadź do swoich rytuałów piękna produkty naturalne, wegańskie i poczuj siłę natury.
A wszystko co niezbędne do odświeżenia swojej kosmetyczki znajdziesz w Hebe – teraz w supercenach.
Odkryj naturalne piękno na nowo.
STYLOWE ZAKUPY -40% NA DRUGĄ SZTUKĘ. Promocją objęty został CAŁY dostępny asortyment. Zniżce 40% podlega druga tańsza sztuka.
Rynek galerii handlowych dynamicznie ewoluuje, a przy tym jest coraz bardziej nasycony. Inwestorzy toczą zawziętą walkę o atrakcyjne lokalizacje w strategicznych punktach wielkich miast, mierząc się z wysoką konkurencyjnością. Sposób na wyróżnienie się i zbudowanie skutecznej oferty sprzedażowej znalazła Grupa Hosso, właściciel kilkunastu galerii handlowych, biurowców oraz inwestor odpowiedzialny na budowę parku rozrywki Hossoland w Brojcach w województwie zachodniopomorskim.
Wielki potencjał małych miast
Galerie należące do Grupy Hosso zlokalizowane są w Barlinku, Gryficach, Kołobrzegu, Policach, Świebodzinie, Białogardzie, Gubinie, Szczecinku, Złocieńcu, Drawsku Pomorskim i Świdwinie. Na etapie realizacji jest także galeria w Żarach. Wybór tych miejscowości jest nieprzypadkowy. Okazuje się, że mniejsze miasta mogą mieć duży potencjał. – W mniejszych miastach centra handlowe pełną bardzo ważną funkcję – społeczną. Rozbudowana oferta, którą proponujemy klientom, zamienia je w miejsca nie tylko zakupów, ale i rozrywki. To tutaj toczy się miejskie życie – mówi Karen Hovsepyan, wiceprezes Grupy Hosso. – Nasze przestrzenie sprzyjają celom zarówno prywatnym, jak i biznesowym – dodaje.
Lepsza dostępność
Założenia strategii rozwoju galerii handlowych Hosso i perspektywa rozbudowy całej sieci są zdeterminowane tendencjami w zachowaniu nabywców. Aktualnie konsumenci oczekują łatwej dostępności produktów i usług (a przede wszystkim znanych marek modowych).
– Dlatego właśnie koncentrujemy się na tym, aby harmonizować różne gałęzie handlu, usług, rozrywki i innych funkcji komercyjnych. Myślę, że naszym dużym atutem jest zdolność do skutecznego skupiania tych wszystkich opcji w małych, lokalnych galeriach – mówi Hrayr Hovsepyan, prezes Grupy Hosso.
Korzyści dla najemcówWszystko wskazuje na to, że koncept handlowy Grupy Hosso jest trafnym rozwiązaniem na lokalnym rynku. Przyciąga on uwagę nie tylko lokalnych społeczności, ale także najemców zainteresowanych zajmowaniem atrakcyjnych powierzchni handlowych. Wśród marek obecnych w centrach znajdują się zarówno międzynarodowe sieciówki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Oferta jest mocno zróżnicowana, co szczególnie cieszy klientów, którzy w jednym miejscu chcą załatwić wiele spraw (zakupy w sklepach, formalności w punktach usługowych czy chwila relaksu w kawiarni).
Z perspektywą rozwoju
Grupa Hosso nieustannie się rozwija, wciąż poszukując nowych lokalizacji dla swoich galerii. Specjalizuje się w kreowaniu komfortowych stref sprzedażowych, w których biznes może prężnie się rozwijać i dostarczać mieszkańcom regionu tego, czego najbardziej potrzebują: wielofunkcyjnych i przyjaznych obiektów komercyjnych.
O nowej inwestycji Grupy Hosso – parku rozrywki Hossoland można dowiedzieć się więcej tutaj: facebook.com/Hossoland. Zapraszamy do śledzenia newsów.
Media o nas:
https://super.fm/wiadomosci/3569/wielkie-zakupy-w-malym-miescie
https://wszczecinie.pl/aktualnosci,grupa_hosso_kreuje_regionalny_rynek_turystyczny,id-42676.html
https://24kurier.pl/biuro-reklamy/reklama-komunikat-archiwum/hossoland-nieziemski-park-rozrywki/